Medlemsformer og kontingent

Sejlklubben Ebeltoft Vig har 4 medlemsformer:

Senior-medlemskab: kr. 800 pr. år.
En stemmeret og ret til at deltage i klubbens arrangementer og ret til at bruge klubbens faciliteter.

Senior-medlem – Parmedlemskab med partnerrabat: kr. 400 pr. år.
(Partnere defineres som en fast kæreste, ægtefælle, eller medejer af båd. Beror på ærlighed og rimelighed) Partneren skal oprettes særskilt. Partneren har samme rettigheder som Senior medlemmer.

Pensionist-medlem kr. 800 pr. år.

Pensionisters ægtefæller kan deltage i klubbens aktiviteter, men har ikke stemmeret på generalforsamlingen.

Juniormedlemskab Unge under 25år: kr. 400 pr. år.
(gælder for unge indtil de fylder 25 år)

Særlige rettigheder:

Voksne medlemmer kan tage deres børn under 18 år med til arrangementer mm. Kun hvis børnene går til SUP, Sejlads & Sjov eller skal have SUP-diplom, skal de være medlemmer.

Fordele som medlem af sejlklubben

Alle kan blive medlem af Sejlklubben Ebeltoft Vig, uanset om du er til sejlbåde, motorbåde, stand up paddling eller joller. Bare du kan lide at komme på vandet.

Du er også velkommen, selvom du ikke har båd. Vi har for eksempel sejlerskole og kapsejlads, hvor det er muligt at komme ud at sejle med andre, og vi råder over 10 SUP boards og to Ynglinge, der kan lånes, hvis man har kompetencerne til at bruge dem. Du kan også få gode råd inden evt. bådkøb. Som medlem af Sejlklubben Ebeltoft Vig har du mange fordele:

• Du får adgang til klubhuset og dets faciliteter.
  • Du kan benytte klubbens sejlbåde inden for vigen. (Hvis du kan sejle. Vi råder over to Ynglinge. Unge under 18 skal have særskilt tilladelse. Se under SUP, sejlads og sjov)
  • Du kan få et gratis kursus i stand up paddling og herefter låne SUP boards.
  • Du kan deltage i kapsejlads i egen båd eller som gast på en anden. Du kan få målt din båd af klubbens måler og få målerbrev til kapsejlads.
  • Du kan deltage i sejlerskole, kurser og unge kan lære at sejle SUP, jolle og Yngling.
  • Du kan deltage i klubbens ture, fester, foredrag, hyggeaktiviteter m.v.
  • Du bliver medlem af Dansk Sejlunion, så du frit kan ligge ved unionens gule turbøjer overalt i Danmark.
  • Via samarbejdet med Ebeltoft Windsurfing Klub kan du tage kursus hos dem uden at betale for medlemskab der.

Sejlklubben Ebeltoft Vigs vedtægter kan downloades her.

Giv et gavekort

Giv et medlemskab eller et kursus i gave. Vi udsteder personlige og tilpassede gavekort til Sejlklubben Ebeltoft Vig. Kontakt formanden.

Yderligere spørgsmål

Betaling:

Når du melder dig ind, betaler du med dit betalingskort.

Melder du dig ind i perioden 01-10 til 28-02 hæves beløbet først den 01.03

Melder du dig ind i perioden 01-03 til 30-08 hæves beløbet den efterfølgende første i måneden.

Kontingentet hæves automatisk på dit betalingskort, hver år den 01-03.

Øvrige indbetalinger kan ske til:

KONTONUMMER:
Reg nr. 9360
Konto nr. 0010878012

HUSK at angive dit navn, så vi ved, hvor pengene kommer fra.

Har du spørgsmål, kan du kontakte klubbens kasserer. Spørgsmål vedrørende ungdomsmedlemmer rettes til ungdomslederen. Find telefon og mail via kontaktsiden.

Indmeldelse og registrering

Vil du være medlem af Sejlklubben Ebeltoft Vig, så udfyld denne FORMULAR.

Der er begrænset plads på ungdomsholdet om torsdagen! Kontakt ungdomsleder/instruktør for at høre om mulighederne. Se under kontakt.

Forældre til unge medlemmer under 18 år skal udfylde forældresamtykke ved indmeldelse.

Nye medlemmer

Når du melder dig ind i sejlklubben Ebeltoft Vig, skal du indtaste dine oplysninger i vores medlemssystem og indtaste oplysninger om dit betalingskort hvor vi hæver kontingentbetalingen.

Tidspunktet for, hvornår vi hæver kontingentet på din konto, afhænger af, hvornår du melder dig ind.

Det er vigtigt at du starter med at vælge Kontingenttype. Vi anbefaler at du læser vejledningen.

Eksisterende medlemmer

Registrering af betalingskort til kontingentbetaling.

Alle medlemmer har en Profil, i vores medlemssystem, hvor de kan logge ind og se deres egne oplysninger, men du får nok brug for at bede om en ny adgangskode (den får du lynhurtigt på e-mail).