Nyheder fra sejlklubben

GENERALFORSAMLING 2023

Hermed indkaldes til ordinær generalforsamling lørdag 11/11 i Bundstokken umiddelbart efter standerstrygningen kl. 14.

Dagsordenen bekendtgøres senest 8 dage før generalforsamlingen.
Forslag, der ønskes forelagt generalforsamlingen til vedtagelse, skal være bestyrelsen i hænde senest 14 dage før generalforsamlingens afholdelse. Forslagene optages i dagsordenen.

Regnskab kan rekvireres ved henvendelse til kassereren.

Mvh. Bestyrelsen

LÆS SENESTE NYHEDSBREV

Sejlklubben udsender jævnligt nyhedsbreve med nyt om aktiviteter og nyt fra bestyrelsen. Hvis du klikker på linkene nedenfor, kan du læse de seneste lige nu i din web-browser.

Du kan også få nyhedsbrevene direkte i din mailboks. Skriv dig op i den lille boks nedenfor til højre. Medlemmer tilføjes automatisk. Uanset hvordan du er skrevet op, kan du altid vælge det fra i bunden af det næste nyhedsbrev. Har du meldt dig af listen og vil på igen, skal du selv skrive dig op i boksen nedenfor.

Du kan også melde dig ind i vores Facebook-gruppe, hvor alle kan dele små og store nyheder.

Har du relevant indhold til nyhedsbrevet, så send en mail til vores nyhedsbrevsredaktør.

SENESTE Nyhedsbreve

støt vores sponsorer, de støtter os!